În tumultul războiului, de orice natură, împotriva omenirii, aducem în discuție împrejurările prin care Mafia controlează activitatea instituțiilor de forță ale României prin corupție și considerăm că misiunea noastră este de a lupta împotriva acestui flagel.
Prezenta scrisoare deschisă se adresează instituțiilor României, dar ne punem intrebarea: cât de credibile mai sunt acestea, ca şi funcționarii săi, pentru a putea fi instanțe morale (cel puțin)?!
Însă noi mai facem un efort, poate trezim fibra de… caracter onest, de luptător pentru adevăr și dreptate al demnitarului român.
Redăm materialul care a fost transmis tuturor acestor instituții pentru a lua la cunoștiință de situațiile sesizate și opinia publică.
Marin ȚULUȘ
Domnule Presedinte al Romaniei,
Domnului Presedinte al Senatului,
Domnului Presedinte al Camerei Deputatilor,
Subscrisa ONG Liga Dreptății Împotriva Coruptiei si Abuzurilor din România- Filiala Piatra Olt: sediul in loc. Piatra Olt, jud Olt, e-mail: ldicarpiatraolt.ong@gmail.com, CUI 15550193, IBAN: RO07CRCOX290100000816057, prin Bădita Gheorghe, presedinte și consilier juridic Marin Țuluș,
formulăm
protest
împotriva modului de a nu realiza o adevărată reformă a justitiei si de a mentine coruptia din societatea romanească.
Propunere legislativă: atributiuni extinse pentru SRI si DNA in lupta anticorupție!
Motivare:
Cu regret constatăm că dictatura comunistă a fost înlocuită cu dictatura Justiţiei la acest moment, spre disperarea poporului român care este tot mai asuprit de această dictatură ce nu îi respectă drepturile si libertătile intr-un cadru legislativ carential, generator de abuzuri si nedreptăți si care mentine independenta infracțională a magistratilor (unii dintre ei!).
Si se pune intrebarea: care dintre cele două dictaturi este mai nocivă pentru poporul român?!
Amândouă cu siguranță!
Se poate observa astăzi aceeași „Mărie cu altă pălărie” în ceea ce priveşte reforma justiţiei, denumită şi legile justiţiei, iar odată cu revenirea noii echipe politice, dar cu acelaşi, (eternal), Predoiu Cătălin la Minsterul Justiției, pentru ca in final să nu existe nicio schimbare, pentru că, cum se vede de fapt, nu se întâmplă nimic.
Acest ministru al justitiei nu s-a gândit la o adevărată reformă a Justiţiei pentru că nu are o logică demnă de un ADEVĂRAT POLITICIAN!
Se poate observa că politicianul s-a gândit cum să mărească salariile magistraţilor, chipurile, pentru ca aceştia să nu se mai adreseze Justiţiei, asa cum declară domnia sa (care Justiţie: ei pe ei se judecă și mai ales isi acordă drepturi nemeritate- incompatibilitate!)
Nimeni numai are nicio speranță și se observă că s-a intors roata in favoarea infractorilor, nedreptății si abuzurilor, cu reîntoarcerea tuturor acelor metode prin care s-a propagat independenţa infracțională a magistratului pe fondul inegalităților din sistemul de salarizare bugetar.
Avantajele le stim cu toții.
Vârsta standard de pensionare până în 50 ani, salariile si pensiile sunt mărite de zeci de ori față de intelectualii altor profesii, până și minerii nu pot concura cu avantajele magistraților.
Iar dacă cineva atentează la drepturile lor, blochează activitatea instituțiilor deşi legea le interzice fără să aibă vreo consecință!
Și au mers până departe când pensia este cumulată cu salariul prin îndeplinirea şi altor atribuțiuni în instituțiile statului pentru că nu-i asa s-a rasturnat căruţa cu… destepţii din magistratură!- o lovitură de stat (de… drept!) și instaurarea statului de clan.
Se poate observa astăzi, cu revenirea noii echipe politice, PSD – PNL, că nu se întâmplă nimic pentru dreptate socială, pentru drepturile poporului român.
Şi acest lucru se poate observa- asa cum precizam mai sus- cum a procedat controversatul ministru al Justiţiei C. Predoiu.
Nu este mirare modul de lucru al acestuia pentru că trebuie apărate cu orice pret drepturile magistraţilor, nu-i asa(?!)
Despre revenirea competentelor DNA şi SRI şi pentru a depista corupții din magistratură, nu se mai vorbeşte nimic, ci, din contră, se găsesc metodele cele mai perverse ca toate aceste proceduri să nu mai revină, să nu mai existe procedeele pentru ca magistratul corupt să fie filat atunci când există suspiciuni de șpagă și nicidecum să mai aibă de a face cu cătuşele, binemeritate unora.
Se gândește astfel cum să creeze o noua structură similară celei concepute pentru menținerea hoţiei din magistratură, adică SIIJ.
Se vorbeşte de desemnarea de către CSM a procurorilor într-un număr restrâns.
Ce poate fi acest lucru decât un atentat la statul de drept si implicit la democratie?!
Institutiile statului român sunt obstructionate în mod deliberat să facă dreptate poporului, asa cum de fapt sunt inscrise in Constitutie toate acele principii care definesc si stabilesc competente statului de drept, pentru, in principiu, dreptate si libertate.
Prin urmare, toate acele fapte ale magistratilor din CSM nu raspund practic unor deziderate si idealuri ale poporului roman expsuse si la Revolutia din decembrie 1989.
Desemnarea unor procurori de către CSM contravine principiilor statului de drept care au în vedere tocmai ca institutiile organizate sub patronajul unui stat de drept să desfășoare activitatile legale pentru a mentine ordinea de drept.
Cum s-a văzut, CCR a considerat că protocoalele dintre SRI si Parchet nu au fost în acord cu dispozitiile Constitutiei României, situație aberantă si abuzivă a membrilor CCR care au dus tocmai la idea că judecatorii săi nu reprezintă institutia, ca si poporul român, cu onoare si bună credință și, tocmai, nu au respectat Constitutia.
Care sunt de fapt prevederile Constitutiei incălcate?! Niciunele.
Orice institutie a statului roman trebuie să fie garantul drepturilor și libertăților poporului român si sub această obligatie trebuie să-și desfășoare activitatea!
Activitatea aceasta dezinteresată si fără a se aduce discriminari intre functionarii statului român, pe de o parte, iar, pe de altă parte, intre categoriile sociale, este de neconceput la nivelul statului român!
Dar scopul a fost, cum se poate observa fără prea multă străduință, mentinerea coruptiei din societatea românească și implicit din institutiile statului roman.
Potrivit raportului anual privind corupția pe glob, în 2021, cele mai slabe rezultate în UE le înregistrează Bulgaria, Ungaria și România. Germania bate pasul pe loc, conform Transparency International.
Prin urmare, toate măsurile propuse in CSM au ca scop si finalitate mentinerea coruptiei din Justite, după conceptia mediocră/infracțională că magistratul nu poate răspunde penal si nici civil si, mai mult, că poate face orice impotriva cetateanului roman, îngrădindu-i drepturile.
Fără o verificare de specialitate si prin mijloacele tehnice de interceptare si filaj, magistratul, ca si oricare functionar sau persoana fizică care comite infracțiuni, nu se pot formula acuzatii intemeiate.
După cum s-a vazut, după deciziile neconstitutionale ale CCR, multe din toate acele dosare de mare coruptie, unde au fost implicati si magistrati, au fost rezolvate/închise după conceptia eronată și de tip mafiot, că probele nu au fost administrate conform procedurilor legale si au fost înlăturate din dosare, ceea ce a condus tocmai la achitarea celor incriminati de Parchet (DNA) cu consecințe deosebite, respectiv, daune morale si materiale care au afectat bugetul României, pentru, in general, represiune nedreptă.
La toate aceste situatii desigur, după informatiile noastre au contribuit si oficialii străini chiar din SUA si numai vorbim de UE, așa cum se susține de unii dintre funcționarii cu specialitate in verificarea informațiilor.
Exemplul fostul cancelar Gerhard Schröder. Presa titrează: ,,Indiferent ce face președintele rus Putin, fostul cancelar german Gerhard Schröder este de partea lui. Opinia publică nu înțelege ce se întâmplă, indignarea membrilor SPD crește.
………………………………………
Oamenii sunt supărați că Schröder refuză să se distanțeze de Vladimir Putin și să renunțe la posturile deținute la concernele energetice rusești, în ciuda solicitărilor în acest sens de la conducerea SPD și chiar de la cancelarul Olaf Scholz.”
Ce fel de politică anticoruptie a promovat/promovează si a gestionat/gestionează asemenea persoane angajate intr-o asemenea afacere, ca si cei care astazi se declară (cam tarziu!) impotriva lui Putin?!
Un alt exemplu elocvent.
În fapt, magistrații din unele asociatii au considerat că Presdintele R. Moldova a subordonat Justitia atunci când a cerut demiterea Procurorului General si înlăturarea din functia de conducere a unor magistrati compromiși, situatie relatată de Presă.
Însă, în statul român nicio lege si nicio responsabilitate (atributie) de serviciu nu le permite magistratilor, chiar si in actualele asociatii- constituite in afara Constitutiei României, situatie pe care o vom trata separat- să desfășoare activitati pentru imixtiunea în treburile interne ale altui stat, în speță, a activitatii politice si de stat în R Moldova,
Plangerea adresată de noi institutiilor din Romania nu a dus la masuri de condamnare si excludere din magistratură a acestor magistrati, încă o dovadă că nu există stat de drept în România.
Insă scopul prevers al acestor magistrati a fost să aducă prejudicii acestui stat, să distrugă ordinea de drept din această țară, prin încălcarea supremației legii si statului de drept, dar și, indirect, activitatea lor ilegală are ca scop mentinerea unei situatii anormale în societatea din Moldova, asa cum se procedează și în România, pentru ca pandemia de coruptie să fie mentinută și drepturile cetățeanului să fie încălcate, concomitent cu favorizarea infractorilor.
Prin atitudinea lor de a aduce critici activitătii Presedintelui Moldovei, magistratii din aceste asociatii dovedesc -indiciu rezonabil- că sunt colaboratori sau membrii ai unor servicii secrete din afara României sau chiar din Romania, care au drept scop să aducă atingere drepturilor inalienabile ale statului moldovean si acestui Presedinte,Maia Sandu, ce doreste, în mod firesc, conform normelor și legilor interne, dar si international, să procedeaze la asigurarea ordinii de drept în R. Moldova si astfel să asigure independența si siguranta cetățeanului onest, ca, de altfel, și pedepsirea infractorilor care au adus prejudicii imaginii țării și au pus în primejdie siguranța cetățenilor și a bunurilor acestora și, in toată această conjunctură infracțională,să mentină grupările infracționale, prin complicitate cu magistratii corupti aflati in functii de conducere, si să fure avutul public și privat.
Situatia este gândită în scop infractional de gruparea magistratilor români, în speță, de a menține cooperarea Mafiei din Romania cu cea din Moldova sau cel putin să nu fie oferit un alt exemplu statului roman, compromis în principal, la acest moment, de activitatea indepndenței infractionale din Justitie și, in modul acesta-cel mai bun exemplu- distrugând orice initiativă pentru mentinerea ordinii de drept în R. Moldova, iar acest lucru foloseste si Romaniei subjugată de clanurile mafiote mentinute de către functionarii statului roman, inclusiv, cei din Justitie.
Și se observă că toti acei magistrati, conducerea acestor neconstitutionale asociatii de magistrati, sunt oameni compromisi care demult nu trebuiau să mai fie mentinuti ca magistrati, asa cum relatează mass media expunând cazierul acestora.
• Presa:
,,Cine sunt cele 4 asociații. Asociația Magistraților din România (AMR) este condusă de judecătoarea Andreea Ciucă de la Curtea de Apel Târgu Mureș, una dintre ”victimele” PNA.
În 2003, fosta preşedintă a Tribunalului Mureş, Andreea Ciucă, a fost acuzată de luare de mită de procurorii PNA-lui înfiinţat de Adrian Năstase. Judecătoarea a fost prinsă în flagrant cu banii primiţi de la un politician local, dar a susţinut că a fost vorba de un împrumut.
Ciucă a fost chiar arestată de procurori (la vremea respectivă, aceştia puteau să emită mandate de arestare), însă a fost eliberată de Instanţa supremă. Judecătoarea Andreea Ciucă a fost achitată definitiv în 2010 de un complet de 9 judecători ai Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.
Asociația Judecătorilor pentru Apărarea Drepturilor Omului (AJADO) este condusă de judecătoarea Florica Roman de la Curtea de Apel Oradea.
În 2014, judecătoarea Florica Roman de la Curtea de Apel Oradea a fost trimisă în judecată de DNA Oradea, alături de alţi 3 judecători, pentru că ar fi încercat să ajute un inculpat condamnat pentru tentativă de viol.
Judecătoarea Roman a fost acuzată de trafic de influenţă şi favorizarea infractorului. Potrivit DNA, judecătoarea ar fi primit bani, păstrăvi și whisky și ar fi pretins un ceas vechi cu cuc ca să intervină pe lângă colegii ei, astfel încât inculpatul să nu execute pedeapsa de 2 ani şi 8 luni de închisoare.
În 2015 însă, dosarul judecătoarelor a fost restitut la DNA, iar ancheta a fost preluată de procuroarea Florentina Mirică de la Bucureşti, care a clasat acuzaţiile în 2017.
Ulterior, judecătoarea Roman a formulat plângere la Secţia Specială împotriva procurorilor DNA Oradea care ar fi „terorizat-o”. E vorba de mai mulți procurori de la DNA Oradea, printre care Ciprian Man și Cristian Ardelean.
Aceștia au calitate de suspecți pentru presupuse abuzuri, după ce în presa favorabilă inculpaților au apărut înregistrări în care procurorii vorbeau să le facă dosare penale unor judecători ca să intre frica în ei. Judecătorii dispuseseră mai multe soluții care nu erau pe placul procurorilor, cum ar fi achitări controversate.
Asociația Procurorilor din România (APR) este condusă de procuroarea Elena Iordache, zisă Lenţi. Ea a instrumentat inițial dosarul procurorilor DNA Ploiești, Lucian Onea și Mircea Negulescu, zis Portocală, înainte să fie înfiinţată Secţia Specială.
Procuroarea Elena Iordache este şi cea care, în 2016, a început urmărirea penală pentru spălare de bani împotriva fostului preşedinte al României, Traian Băsescu. Procuroarea a dat clasare 6 luni mai târziu, după ce l-a chemat pe fostul preşedinte de câteva ori la audieri în calitate de suspect. Ea a fost colegă de facultate, la Iaşi, cu fostul ministru al Justiţiei, Tudorel Toader.”
Explicația există pentru toate aceste situații- și poate să fie considerată cea mai concludentă probă a lipsei unui stat de drept care duce în final la îngrădirea și încălcarea drepturilor persoanelor, fizice sau juridice, cum este cazul multor cetateni romani, și favorizarea infractorilor,crearea unui climat de infracționalitate în zonă.
Se poate constata astfel faptul că nu există nicio autoritate competentă și de bună credință să sancționeze faptele penale ale unor infractori care distrug Omul, iar „legarea de glie” a cetățeanului prin estomparea oricăror căi și mijloare de interventie a organelor superioare ale statului român(vezi Legea accelerării proceselor- una dintre legi- o absurditate, dar si principalul mijloc de apărare a infractorilor!), sunt alte cauze ale favorizării climatului de infracționalitate si, implciit, a infractorilor cu participarea magistraților, membrii prin aderarea, sub această formă, la aceste grupări infractionale, cum de altfel a fost demonstrația DNA și SRI în trecutul nu prea îndepărtat, estompată de mafia existentă la nivel central care a permis înlăturarea din dosarele penale, fără verificare, a tuturor acelor probe incriminatorii , concepute și susținute de aceste instituții de prim rang și evident achitarea infractorilor dovediti.
Iată ce modalitate s-a găsit pentru a mentine infracționalitatea!
Este un razboi intern al societății românești!
• Lumea, o parte din populația României, s-a revoltat si a făcut mai multe proteste care nu au avut niciun efect, după cum se vede!
• Incidente la protestul Magistraţilor de la Curtea de Apel Bucureşti: Magistrații au fost apostrofaţi: aţi dat mâna cu infractorii!
Ziarul liga dreptatii