Tot mai multe proiecte politice, cum este şi proiectul România Educată, vor să demonstreze că toți cei care le promovează vor binele românilor.
În realitate, observând situația din prezent, constați că politicienii din diferitele partide politice, ce se rotesc la intervale de timp la butoanele Puterii, nu sunt votați de majoritatea electoratului -recent, circa 73 % nu au votat(!) la un interval de 30 de ani de democrație postrevoluţionară, situație unică de după Revoluția din decembrie 1989.
Pentru că acest electorat, ce nu s-a prezentat la vot, a avut mirosul câinelui ce depistează hoții.
Într-o zonă confuză, cum este România, politicile sunt de a manipula și cu scopul de a fura orice se poate fura din țara (n.r. România) fără paznic sau cu paznic transformat în hoț şi/sau în complicitate cu hoții.

România Educată, proiect generos care atestă o situaţie reală, respectiv, abandonul școlar și analfabetismul, nu atacă toate problemele critice și nu spune nimic despre derapajele legislative, chiar a legislației europene, care nu au dat importanță și nu au considerat că natural nu poti să acorzi atenţie și să încurajezi comportamente ce sfidează ordinea firească şi creștinească a omului.
Educația tinerei generații nu poate fi una superficială și care să imprime nuanțele unor comportamente stricate, ce sunt susținute chiar și din exterior, pentru că, cum se sustine, așa este trendul european, de fapt o pornocraţie, care nu ține seama de creștinism, de obligativitatea unui comportament firesc.
România Educată nu trebuie să susțină deplasările comportamentale nefirești ale cetățenilor și aceste situații iresponsabile nu trebuie să fie lăsate la voia întâmplării, fără sancțiuni, după teoria unor psihopați, care spun că educația presupune în totalitate libertate, chiar dacă aceasta este generatoare de comportamente antisociale și anticreștine și care aduc atingere normelor de conviețuire normală.
Ca exemplu, considerăm că natural, creștinește și firesc este ca familia să fie bazată pe căsătoria dintre bărbat şi femeie, iar școala să fie bazată pe aprecierera corectă a aptitudinilor și rezultatelor la învățătură și nicidecum pe hoție şi aranjamente.
S-a putut observa că după Revoluţia din decembrie 1989 mediocritatea a ajuns să fie apreciată ca fiind trendul patologic al noii societăți cu titluri universitare obținute de iresponsabili, ticăloși și caractere stricate.
Evenimentul mediatizat, ce a atestat mediocritatea educației universitare, a fost acordarea prin plagiatură de titluri de doctori în stiință și cel mai relevant a fost tocmai în domeniul știintei Dreptului, unde tablagii neinstruiți au ajuns generali, iar magistrații mediocri au devenit profesori universitari, doctori care au răspândit virusul corupției!
Dar pentru a continua disertația incriminatoare la adresa corpului superior al burgheziei politice şi administrative, nu putem să nu remarcăm că tot ceea ce este cu fast şi cu onor nu le-a scăpat infractorilor de lux din instituţiile publice ale României și pentru acest lucru au pus la „licitație” și gradul de general ce a fost acordat și l-au obținut toți cei neșcoliți în arta militară(cum se spune:prostul/hoțul dacă nu-i fudul, parcă nu e prost/hoț destul!).
România Educată trebuie să aibă în vizor și atitudinea nefirească, apatică și chiar refractară a parlamentarului / europarlamentarului român, ca şi a oficialilor europeni despre situaţia din justiția română, ce consideră fără limite şi restricții / sancțiuni, independența magistratului, fără a aminti astfel de necesitatea promovării unor alte prevederi legislative care să garanteze drepturile poporului român.
Ce spune astfel elevul și studentul român despre faptul că justiţia promovează prin magistraţii săi hoția, incompetența și încalcă valorile şi principiile democraţiei şi statului de drept, oferind exemplul cel mai relevant de mediocritate și infracționalitate?!
Cu alte cuvinte, magistratul român are şi independență infracțională, el poate să dispună fără respectarea legii și să încalce drepturile Omului!
Crima împotriva poporului român, ca-n epoca bolșevică, este suținută de instituții democratice populate cu funcționari iresposabili care susțin -cum au fost deciziile CCR- nefiresc, direct sau indirect, corupția din puterile și instituțiile statului român.

S-a putut observa că în această privință CCR consideră aberant, împotriva Constituției,că faptele de corupție nu pot fi un atentat la siguranța națională și că SRI nu ar putea face interceptări pe această situație, iar probele astfel obținute nu pot fi utilizate în cauzele penale din instanțele din România.

Cu alte cuvinte, trăiești, ca și cetățean/popor în această țară, iar drepturile tale sunt afectate de instituțiile publice și mai ales de justiția din România, dar acest lucru nu poate fi o situație ce afectează siguranța națională și implicit siguranța ta ca popor, iar, ca o consecință a acestor teorii lipsite de rațiune, făptuitorii nu pot fi interceptați pe mandate de siguranță națională pentru că nu vrea CCR!
Constituția nu prevede astfel de ingerinţe ale Curţii Constiţionale în investigațiile legate de pandemia de corupție, dar această practică a CCR este contrară ordinii de drept și putem spune că această instituție nu grarantează şi nu respectă drepturile OMULUI, ca şi normele internaționale. Care prevedere constituţională nu dă posibilitatea colaborărilor Parchetului cu SRI, spre exemplu, pentru a preveni sau a identifica faptele şi făptuitorii care săvâșesc infracțiuni de corupție?
Aceasta este dovada că Mafia acţionează prin intermediul unor înalţi funcţionari ai statului din instituțiile democratice ale României, cum de altfel și din acest punct de vedere, instituțiile europene nu garantează drepturile cetățeanului român afectat de pandemia de corupție, încurajând astfel crima împotriva poporului român de către puterea judecătorească.
Independența magistratului înseamnă și încălcarea drepturilor Omului prin hotărâri mediocre, fără rațiune juridică raportat la probe și la lege, faptă de natură infracțională care prejudiciază cetățeanul român și se continuă activitatea frauduloasă de către magistraţi nestingheriți pentru că nu există instituții și funcționari competenți și de bună credință care să oprească infractorul în robă.
Cum s-a observat, PSD a înființat acea instituție, Sectia Specială pentru Investigarea Infracțiunilor din Justiţie, iar CCR a considerat constituțională această instituție în paralel cu declararea neconstituțională a protocoalelor dintre SRI şi DNA, cu scopul vădit de a fi protejată activitatea infracțională a magistratului corupt și a lipsi de apărare pe cetățean, victima acestor infractori.
S-a demonstrat că această instituție (n.r. SIIJ) nu avea niciodată scopul de a apăra cetățeanul român împotriva criminalilor din justiție și a trimite în judecată pe magistratul corupt sau incompetent, ci a fost creată cu scopul de a reprima pe cei câțiva procurori DNA care au trimis în judecată magistrați şi politicieni.
Astăzi, când Guvernul Meu vrea dispariția SIIJ, toți cei care se simt lezați sau care au fost autorii sau complicii politicienilor în disperarea lor de a opri acțiunea de luptă împotriva corupției, se afișează cu fel de fel de elucubrații pentru a combate toată această strategie de dispariție instituțională a SIIJ.
Din atitudinea lor observi concepția iresponsabilă împotriva democrației și statului de drept. Ei nu spun niciodată că doresc prin orice mijloace colaborarea tuturor instituţiilor statului pentru a eradica pandemia de corupție.Se poate observa ceea ce a susținut Daniel Morar, judecător CCR, recent.
Însă totul se face pentru profit
România Educată ar trebui să considere că sistemul de învățământ conform Constituţiei este cel care acordă titlurile de magistrat, avocat şi notar, profesii juridice ce sunt lăsate în competența SRL-urilor, rod al crimei organizate, pentru ca toate acele grupări de magistrați să fie ca o organizație de tip mafiot pentru a menține independența corupției din interiorul puterii judecătorești și, implicit, din statul român.
Magistraţii sunt școlarizați și admiși în profesie prin intermediul INM (Institutul Naţional al Magistraturii) unde sunt profesori, denumniţi formatori, magistraţii de la cel mai înalt nivel care le insuflă dragostea pentru… profesia de a nimici poporul român, după cum s-a observat.
România Educată trebuie să regândească sistemul de justiție bazat pe principiile şi valorile democraţiei şi stratului de drept.
Astfel, nu se mai poate gândi că victimele justiției, reprezentată printr-un judecător sau altul, poate să mai obțină dreptatea! Cui te mai adresezi când ei de la un capăt la altul sunt o mafie organizată?! Și, mai mult, autonomia și independența instituțiilor locale ale puterii judecătorești, au legat de glie ca pe un sclav românul! Nu te mai poţi adresa pentru constatarea nelegalității și netemeiniciei hotărârilor judecătorești Instanței Supreme.
Instanțele au devenit grupări de profit și ei, magistrații, se pot apăra unii pe alții, iar, din acest punct de vedere, justiția nu are menirea consacrată de Constituție. Pentru a înlătura sistuția de profit al magistratului prin corupție, Constituția trebuia revizuită și adoptat sistemul cu jurați specific SUA.
Cetățeanul fără relații și bani este fără apărare și, din această cauză, nu poate obține dreptatea în mod firesc. Aceasta este independența magistratului de care se vorbește atât în țară cât și de oficialii europeni!
Singurii care percept corect, real lucrurile, sunt americanii.
Recent Departamentul de stat al SUA a dat publicității raportul său cu privire la Secţia pentru Investigarea Infracționalității din Justiție care menţionează că SIIJ vizează doar cazuri motivate politic şi că lupta anticorupţie a suferit un regres în perioada 2017 – 2019, din cauza unei campanii concertate din perioada guvernului anterior PSD destinată slăbirii eforturilor anticorupţie, a cadrului legislativ penal şi juridic şi a independenţei justiţiei.

Magistratul care face profesia doar pentru bani acționează ca un psihopat și s-a observat aceasta în lungile perioade de greve şi proteste când s-a blocat activitatea instituțiilor, motivat demagogic și nelegal că salariile mari şi pensiile speciale sunt un drept și o garantție a independenţei lor și, nu de multe ori, a incoruptibilității.

Ori, aceasta echivalează cu o anarhie unde statul de drept este nesocotit, iar demnitatea magistratului este zero, pentru că a nesocotit legea și a impus legea junglei, iar în mod cu totul ofensator, drepturile omului de rând sunt nesocotite și acesta este constrâns de hotărâri nelegale de către magistratul infractor, independent și fără a fi tras la răspundere.
România Educată trebuie să acorde atenție și să promoveze altă legislație împotriva modului mafiot și corupt în care profesia de avocat este acordată de către grupări cu activitate comercială și împotriva Constituției, chintesență a corupției instituționale.
Se cunoaste faptul că avocații constituiți în UNBR condus de Pompiliu Bota, au fost reprimați, cei mai mulți prin condamnare, fără nicio bază legală și au fost interziși în parchete sau instanțe de către magistrații care au o colaborare cu o gașca veche a avocatilor din comunism, model de crimă organizată ca-n trecutul bolșevic, nesancționată de instituțiile europene.
Magistrații însă nu aveau niciun drept legal să procedeze în acest sens,dovedindu-se apartenența la Mafie a acestora. Avocații înscriși în UNBR (Bota) au fost constituiți într-o asociație prin hotărăre judecătorească și erau absolvenți de Științe Juridice,studii nesocotite de statul român prin aceste SRL-uri și care declară în aceste condiții pe orice absolvent,infractor !

Dreptul de a exercita profesia nu putea fi acordat de un SRL, oricare ar fi el, în cazul nostru UNBR, ci numai de sistemul de învățământ și din acest motiv CCR ar fi trebuit să declare neconstituțională orice prevedere legală ce avea acest conținut, pentru că în Constituţie se prevde că doar sistemul de învățământ acordă profesiile.
Dreptul de a exercita profesia prin asociere este o altă problemă, dar dreptul de a promulga o lege în personam pentru un anume UNBR, fără acte de înființare, ca orice persoană, este un grav abuz, faptă de corupție și, implicit, trebuia constatată neconstituționalitatea dispozițiilor legale în cauză de către CCR.
România Educată trebuie să considere că dreptul de a fi judecător CCR revine persoanelor care nu au caracter duplicitar şi care nu sunt partizanii Mafiei.
În acest sens, se poate demonstra că, în speță, CCR a ignorat autoritatea de instituție a democrației și s-a compromis prin rolul sinistru pe care l-a jucat de -a lungul timpului, dovedind complicitatea cu grupările de interese ale Mafiei.
Dovadă că tocmai caracterul de haită, și nu de stat de drept, funcţionează astăzi în România, iar orice profesie sau activitate comercială, cum voi expune într-un caz celebru al SC MARCONF SRL Piatra Olt, nu poate fi exercitată decât cu aprobarea Mafiei.
România Educată trebuie să combată realitatea dură din România, respectiv, această conduită patologică a instituțiilor și funcţionarilor ce le populează și care nu va duce la satisfacerea progresului existenței licite ca sursă a dezvoltării personalității, drept pentru care este nevoie de un strigăt internaţional și de măsuri legislative, în opinia noastră, ale ONU.
„Marea s-ar face valuri şi n-ar avea absolut nici o mişcare, ci apa s-ar putrezi şi s-ar băhui, dacă temperatura ei ar fi pretutindeni egala; omenirea ar putrezi în corupţie, speculă şi pornocraţie, dacă n-ar exista între popoare deosebiri de cultură şi mai cu seamă deosebiri de viaţă“ – Mihai Eminescu.
Ziarul liga dreptăţii